Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Siktemålet med boka er å gje lærarar i grunnskolen kompetanse til å lære elevane å lese / avkode skjønnlitterære tekster og uttrykkje seg i fleire sjangrar. Grunnleggande kunnskapar om desse sjangrane blir her presenterte i ein funksjonell fagleg-pedagogisk form. Boka er tilpassa rammeplan for norskfaget i allmennlærarutdanninga, og dekker saman med Anne-Karin Skardhammar si bok "Litteraturundervisning" teoripensum for innføring i litteraturstudiet i norskfaget (norsk 1), ved allmennlærarutdanning. Med arbeidsoppgåver, notar, faglitteraturliste, samt eit stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Siktemålet med boka er å gje lærarar i grunnskolen kompetanse til å lære elevane å lese / avkode skjønnlitterære tekster og uttrykkje seg i fleire sjangrar. Grunnleggande kunnskapar om desse sjangrane blir her presenterte i ein funksjonell fagleg-pedagogisk form. Boka er tilpassa rammeplan for norskfaget i allmennlærarutdanninga, og dekker saman med Anne-Karin Skardhammar si bok "Litteraturundervisning" teoripensum for innføring i litteraturstudiet i norskfaget (norsk 1), ved allmennlærarutdanning. Med arbeidsoppgåver, notar, faglitteraturliste, samt eit stikkordregister.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788251832724
EAN 9788251832724
Språk Nynorsk
Sider 224
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket