Liten svart bok

verktøy for kvinner i arbeid

av (forfatter) og Idunn Sofie Riise (oversetter).

Zille books 2018 Heftet

Liten svart bok: Verktøy for kvinner i arbeid er den moderne karriereguiden enhver kreativ kvinne trenger, enten du er i startfasen eller allerede har mange års erfaring.

Denne lille boken kommer garantert til a. bli en viktig ressurs na.r du skal bygge karrieren du drømmer om. Fra hvordan du forhandler fram en lønnsøkning til a. bygge en fantastisk personlig brand, via et lynkurs i nettverksbygging, og tips for a. overvinne kreative sperrer - Liten svart bok er fullpakket med nye ideer og jordnære, praktiske ra.d.

Med bidrag fra banebrytende kreative kvinner - inkludert den kritikerroste forfatteren Chimamanda Ngozi Adichie, en av Refinery29-grunnleggerne Piera Gelardi, Penny Martin fra The Gentlewoman og mange flere - er Liten svart bok en samling av essensiell kunnskap og dyrekjøpte erfaringer. Enten du er en tenker, en skaper, en kunstner eller en gru.nder, vil du finne inspirasjon for karrieren din her.

Forlag Zille books

Utgivelsesår 2018