Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Rapporten handler om hvordan grunnskolen i Troms tilrettelegger undervisningen for elever fra språklige minoriteter. Hensikten med undersøkelsen er å finne ut om disse elevene har mulighet til å tilegne seg fagstoffet på skolen på et språk de forstår. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Rapporten handler om hvordan grunnskolen i Troms tilrettelegger undervisningen for elever fra språklige minoriteter. Hensikten med undersøkelsen er å finne ut om disse elevene har mulighet til å tilegne seg fagstoffet på skolen på et språk de forstår. Med litteraturliste.
Forlag Høgskolen i Tromsø
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788273890207
EAN 9788273890207
Serie Skriftserien : Høgskolen i Tromsø, lærerutd. (3-97)
Språk Bokmål
Sider 145
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket