Lillesøster 2

av (forfatter), Inger Gundersen (oppleser) og Inger Gundersen (musiker).

Lydbokforlaget 2008 CD

Lillesøster og kaninen: Lillesøster har en kanin som bare hun kan se. Når hun vil at den usynlige kaninen skal ha et eget sete på den fulle bussen blir det vanskelig. Lillesøster på legevakten: Lillesøster er uheldig når hun klatrer på den høye brøytekanten og må på legevakten for å ta røntgen. Lillesøster og Mimmi: Mamma og Lillesøster snakker sammen om livet og døden etter at Mimmi døde. Lillesøster har bursdag: Lillesøster feirer bursdagen sin både hjemme og i barnehagen.

Ny samling med noen av de mest populære bøkene om Lillesøster. Koselig underholdning for småbarn fra 2 år. Lillesøster kommer ut for akkurat slike hendelser som barn kan kjenne seg igjen i, og derfor er bøkene blitt så populære. Inger Gundersen leser og krydrer de fire fortellingene med lyder, sang og musikk. Innhold: Lillesøster og kaninen, Lillesøster på legevakten, Lillesøster og Mimmi og Lillesøster har bursdag.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2008