Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir en innføring i de ulike sidene ved likeverdig og tilpasset opplæring slik den er beskrevet i stortingsmeldinger og læreplaner. Emner som læring og utvikling, ulike lærevansker og funksjonshemninger, den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen, samt kommunikasjon og samarbeid står i fokus. Boken bygger på Tilpasset og inkluderende opplæring i en skole for alle. Den er beregnet på lærerstudenter, skoleledere, lærere og ansatte i den pedagogisk-psykologiske tjenesten. Har litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Boken gir en innføring i de ulike sidene ved likeverdig og tilpasset opplæring slik den er beskrevet i stortingsmeldinger og læreplaner. Emner som læring og utvikling, ulike lærevansker og funksjonshemninger, den spesialpedagogiske tiltakskjeden, lærerrollen, samt kommunikasjon og samarbeid står i fokus. Boken bygger på Tilpasset og inkluderende opplæring i en skole for alle. Den er beregnet på lærerstudenter, skoleledere, lærere og ansatte i den pedagogisk-psykologiske tjenesten. Har litteraturliste og register.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2009
Format Innbundet
ISBN13 9788215013381
EAN 9788215013381
Språk Bokmål
Sider 256
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket7 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket