Lidenskapens makt ; Dobbeltgjengeren

av (forfatter) og Barbara Dunlop (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Lidenskapens makt

Jeg kan bare ikke forstå at jeg lar den tidligere sjefen min overtale meg til å jobbe for ham igjen. Han er egoistisk og arrogant, men samtidig rører han ved noe i meg som jeg ikke engang vil innrømme overfor meg selv. Å slutte som assistenten hans var det lureste jeg har gjort! Likevel, når jeg nå ser den mektige milliardæren stå der så hjelpeløs, klarer jeg ikke å la være å komme ham til unnsetning. Herregud, hvordan kunne jeg havne i denne situasjonen?

Dobbeltgjengeren

Miniserie: Makt og følelser (2)

Som bror av en fremgangsrik mann har Riley Ellis hele livet stått i skyggen. Planen hans er å skape sin egen karriere, men han trenger hjelp for å komme videre. Kalissa Smith er den eneste som kan hjelpe. Det ville virkelig blitt skandale hvis de ble et par, for bare Riley vet at hun er tvillingsøsteren til brorens kone.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Passion Makt og følelser (2)

Genre Romantikk