Lev livet i en bedre pakt

sannheter som forvandler liv og tjeneste

studiehefte

New Covenant Resources 2017 Heftet

Dette separate studieheftet er utarbeidet for å hjelpe til å forstå undervisningen i boka «Lev livet i en bedre pakt» enda bedre, ved å studere hvert kapittel mer grundig i form av å reflektere over relevante spørsmål. En oppsummering av viktige hovedpunkter finnes i form av setninger hvor du skal fylle inn ordene som mangler. På den måten blir du bevisst sannheter som er også er viktig med tanke på å gi undervisningen videre til andre. Studieheftet er tiltenkt benyttet sammen med boka og egner seg best til bruk sammen med denne. Det kan benyttes både individuelt og i grupper. Kristelig studieforbund har godkjent både studieheftet og boken for støtte til brukergrupper.

En kort oppsummering om boken studieheftet er utarbeidet for:
«Lev livet i en bedre pakt» er en grundig undervisningsbok som inneholder sannheter Mary Felde har undervist i mange år til ulike mennesker rundt om i verden - noe som har ført til mange vitnesbyrd om forvandlede liv og tjenester. Boken er svært lettlest og forståelig, samtidig som den inneholder dype sannheter. Boken er også oversatt til mange andre språk, og flere av disse er tilgjengelig også i Norge.

Forandring finner sted når du oppdager og blir forankret i Kristi fullbrakte verk. Det å stole på Ham som bor i deg, fjerner fordømmelse og gir deg fred, trygghet, frimodighet og stor glede. Du kan hvile i tjenesten og bære mye frukt.

Studieheftet er utarbeidet for å hjelpe til å forstå undervisningen i boka «Lev livet i en bedre pakt» enda bedre, ved å studere hvert kapittel mer grundig. En oppsummering av viktige hovedpunkter finnes i form av setninger hvor du skal fylle inn ordene som mangler. På den måten blir du bevisst sannheter som er også er viktig med tanke på å gi undervisningen videre til andre. Hvert kapittel har minst ti spørsmål til egen ettertanke, samt at de gir viktig retning for samtaler i grupper.

Forlag New Covenant Resources

Utgivelsesår 2017