Lev av talentene dine

som kunstner og kreativ gründer

Sono forlag 2020 Innbundet

Hva er lidenskapen din?

Vil du lage musikk, skrive bøker, male, fotografere, designe, spille konserter eller drive med scenekunst? Vil du tilberede fantastisk mat, undervise i yoga eller hjelpe mennesker som coach og behandler? Eller drømmer du kanskje om å gjøre noe helt annet som ingen av oss har hørt om enda? Uansett hva du brenner for, finner du gjennomprøvde verktøy til hvordan du kan leve av det her.

I denne boken får du en helhetlig inngang til hvordan du kan bruke talentene dine til å skape deg et yrke. Du får konkrete tips til å balansere arbeidsliv og privatliv, og du får vite hvordan du finner tid til selvivaretagelse og spennende eventyr som bygger opp overskudd i en hektisk hverdag. Du får også råd som hjelper deg med å bygge din kreative kapasitet. Når du har lært deg disse verktøyene, er det ingen vei tilbake. Da kan du skape det livet du virkelig ønsker deg.

Er du klar?

Sonia Loinsworth er sanger, komponist, kulturprodusent og seriegründer. Hun har etablert og drevet ni landsdekkende bedrifter og to ideelle organisasjoner.
Hun har en 30 år lang karriere bak seg som sanger med egenskrevet musikk og har reist Europa rundt med konserter og undervisning i sang og indre fordypning. Sonia har holdt over 3000 konserter for barn og voksne og driver i dag Barnas Musikkteater, som er Norges største tilbyder av konserter og scenekunstforestillinger for barn.
Bedriftene og prosjektene hennes har mottatt støtte fra EU, alle de store fondene i Norge og mange av de mindre innenfor forskning, musikk og scenekunst, innovasjon, klima og miljø og økologi.

Forlag Sono forlag

Utgivelsesår 2020