Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken handler om hvordan man kan doble resultatet med mindre ressurser. Dramatisk resultatforbedring dreier seg om å ha laserfokus og kontroll på de få, men kontrollerbare mål som avgjør. Målet med bokens metode er å ta kontroll på de 20% kontrollerbare mål som avgjør 80% av resultatene. Boken dokumenterer også hvorfor bruk av eksterne konsulenter som selger leder- og salgskurs ikke skaper noen forandringer som varer over tid. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Denne boken handler om hvordan man kan doble resultatet med mindre ressurser. Dramatisk resultatforbedring dreier seg om å ha laserfokus og kontroll på de få, men kontrollerbare mål som avgjør. Målet med bokens metode er å ta kontroll på de 20% kontrollerbare mål som avgjør 80% av resultatene. Boken dokumenterer også hvorfor bruk av eksterne konsulenter som selger leder- og salgskurs ikke skaper noen forandringer som varer over tid. Med litteraturliste.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2009
Format Innbundet
ISBN13 9788271462192
EAN 9788271462192
Språk Bokmål
Sider 265
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket