Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne formidler hvordan lærebøker blir til, brukes og vurderes av elever og lærere ved yrkesfaglige studieretninger. Lærebokas rolle i lys av muligheter som skapes gjennom IKT og CD-ROM vurderes spesielt. Sentrale temaer som tas opp er blant annet lærebokas rolle i forhold til målstyrte læreplaner, lærebokanalyse, strategier i tekstlesing og lærebokkunnskap i lærerutdanningen. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forfatterne formidler hvordan lærebøker blir til, brukes og vurderes av elever og lærere ved yrkesfaglige studieretninger. Lærebokas rolle i lys av muligheter som skapes gjennom IKT og CD-ROM vurderes spesielt. Sentrale temaer som tas opp er blant annet lærebokas rolle i forhold til målstyrte læreplaner, lærebokanalyse, strategier i tekstlesing og lærebokkunnskap i lærerutdanningen. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788251839006
EAN 9788251839006
Språk Bokmål
Sider 231
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket