Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar opp tre litteraturdidaktiske grunnspørsmål: Hvorfor, hva og hvordan skal vi lese for barn. Forfatteren forklarer hva lesekompetanse på førskoletrinnet innebærer, og tar for seg leseopplæring, leseoppdragelse og leseopplevelse i barnehagen. Har litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Boken tar opp tre litteraturdidaktiske grunnspørsmål: Hvorfor, hva og hvordan skal vi lese for barn. Forfatteren forklarer hva lesekompetanse på førskoletrinnet innebærer, og tar for seg leseopplæring, leseoppdragelse og leseopplevelse i barnehagen. Har litteraturliste og register.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788215012148
EAN 9788215012148
Språk Bokmål
Sider 145
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket