Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken formidler akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Hovedtemaene er undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Den tar blant annet for seg effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Med litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788279352969
EAN 9788279352969
Språk Bokmål
Sider 355
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket