Legens vanskelige valg ; Outsider i kjærligheten

av (forfatter) og Sarah Morgan (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Legens vanskelige valg

Lilly Lake Hospital nr. 1

Legen Rafe Corbett er på jakt etter en god adoptivfamilie til Molly, den lille piken han er verge for. Så fort det er i orden, skal han forlate småbyen for alltid. Men Edie Parker på Lilly Lake Hospital, det lokale sykehuset, er derimot fast bestemt på å få Rafe til å innse at det er han som er den faren Molly trenger. Det har hun lovet Grace, Rafes nylig avdøde tante. Edie elsker lille Molly, og det tar ikke lang tid før hun skjønner at hun også holder på å falle for Rafe. Klarer hun å overtale ham til å bli i byen?

Outsider i kjærligheten

Joanna Weston er en hardtarbeidende landsbylege uten en mann i livet sitt. Den nye kollegaen, Seb Macaulay, er rik, flott og sjarmerende, og hun avskyr den overfladiske livsstilen hans. Men snart må hun innse at Seb har andre sider også: et godt hjerte og empati for mennesker som har det vanskelig. Gradvis klarer han å trenge gjennom muren hun omgir seg med, og Joanna forelsker seg i Seb -

vel vitende om at en så tiltrekkende mann lett kan knuse hjertet hennes!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Legeromaner Lilly Lake Hospital (1)

Genre Romantikk