Omtale fra forlaget
God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for.
Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall.
Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte.
De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er:
I - Ideal service (Ideell service)
C - Culture of service (Servicekultur)
A - Attentiveness (Oppmerksomhet)
R - Responsiveness (Forståelse)
E - Empowerment (Autonomi)
Forlag Adekvat Info
Utgivelsesår 2014
Format Heftet
ISBN13 9788276912258
EAN 9788276912258
Språk Bokmål
Sider 177
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket