Legendarisk service

nøkkelen er å bry seg

av (forfatter), Kathy Cuff (medforfatter), Vicki Halsey (medforfatter) og Thomas Hansen (oversetter).

Adekvat Info 2014 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

God kundeservice er et konsept alle virksomheter elsker å bli kjent for.

Likevel er det slik for det fleste mennesker at de opplever den servicen de mottar for å være gjennomsnittlig, i beste fall.

Vellykkede selskaper skaper en forbindelse mellom legendariske kundeservice og deres "blomstrende utvikling" - de anerkjenner at måten de ansatte behandler kundene på, er direkte relatert til hvordan lederene behandler sine ansatte.

De fem komponentene (ICARE) i Legendarisk service er:
I - Ideal service (Ideell service)
C - Culture of service (Servicekultur)
A - Attentiveness (Oppmerksomhet)
R - Responsiveness (Forståelse)
E - Empowerment (Autonomi)

Bokdetaljer

Forlag Adekvat Info

Utgivelsesår 2014

Format Heftet

ISBN13 9788276912258

EAN 9788276912258

Språk Bokmål

Sider 177

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket