Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne argumenterer for at ledere i større grad må tilegne seg pedagogisk innsikt for å løse oppgavene sine. De hevder at norske ledere burde vite mer om læring, motivasjon, utvikling, vekst og mellommenneskelige prosesser. Med litteraturliste. Illustrert.
Omtale fra forlaget
Forfatterne argumenterer for at ledere i større grad må tilegne seg pedagogisk innsikt for å løse oppgavene sine. De hevder at norske ledere burde vite mer om læring, motivasjon, utvikling, vekst og mellommenneskelige prosesser. Med litteraturliste. Illustrert.
Forlag Fortuna forl.
Utgivelsesår 1997
Format Innbundet
ISBN13 9788276680225
EAN 9788276680225
Språk Bokmål
Sider 185
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket