Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken kombinerer fagene Organisasjon og ledelse og Markedsføring i mesterstudiet. Den henviser også til økonomifaget, og den gir et innblikk i hvordan det er å lede ansatte og pleie kunder. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Denne boken handler om ledelse, organisasjon og markedsføring. Den er bygget opp etter kravene i .Fagplan for Mesterfaget..
Boken kombinerer fagene Organisasjon og ledelse og Markedsføring i mesterstudiet. Det henvises også til økonomifaget, og den gir deg et innblikk i hvordan det er å lede dine ansatte og pleie dine kunder. Den er bygget opp slik at stoffet fram til tolvte kapittel stort sett dreier seg om ledelse, mens resten av boken handler om markedsføring. Unntakene er kap. 5 om lovverket og kap. 6 om kommunikasjon. Disse kapitlene har stoff fra både ledelse og markedsføring. Hvordan du bør studere, får du mange tips om i første kapittel. Hvert emne avsluttes med en oppsummering.
Boken er skrevet med tanke på mesterstudiet, men ledere i andre bedrifter vil selvsagt kunne ha nytte av den.
Du finner oppgaver til alle kapitler i eget oppgavehefte. De fleste oppgavene kan løses ved å kombinere tekst med egne tanker og eksempler. Det hender også at du utfordres til å finne stoff på Internett, bibliotek eller andre kilder. Bruk oppgavene aktivt! Det gir god repetisjon, og du husker stoffet bedre. I tillegg til oppgavene for hvert kapittel, er det viktig å trene på tidligere gitte eksamensoppgaver. Disse er bakerst i oppgaveboken.
Forlag Læremiddelforl.
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788279970255
EAN 9788279970255
Språk Bokmål
Sider 420
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket