Omtale fra forlaget
Boka gir en praktisk innføring i kvalitetsarbeid og internkontroll i helsesektoren.Ledelse og kvalitet i helsetjenesten gir en praktisk innføring i hvordan det kan arbeides med ledelse og kvalitet på en systematisk måte, i tråd med myndighetenes krav om internkontroll. Forfatteren setter samfunnsutviklingen og mellommenneskelige forhold i sammenheng med ledelse, arbeidsglede og kvalitet i både i kommune- og spesialisthelsetjenesten.Boken bygger videre på En forutsigbar helsetjeneste fra 2007.Målgruppen er ledere og ansatte i helsetjenesten samt studenter innen helsefaglig utdanning på grunnivå og videregående nivå ved universiteter og høyskoler.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2014
Format Heftet
ISBN13 9788205455245
EAN 9788205455245
Språk Bokmål
Sider 235
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket