Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Elever med alvorlige skrivevansker kan få hjelp gjennom systematisk og omfattende trening. Denne boka presenterer en modell for strategibruk og strategiinstruksjon. På bakgrunn av denne modellen har forfatteren utviklet et treningsopplegg for elever med skrivevansker. Opplegget er gjort dokumentert gjennom undersøkelser. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Elever med alvorlige skrivevansker kan få hjelp gjennom systematisk og omfattende trening. Denne boka presenterer en modell for strategibruk og strategiinstruksjon. På bakgrunn av denne modellen har forfatteren utviklet et treningsopplegg for elever med skrivevansker. Opplegget er gjort dokumentert gjennom undersøkelser. Har litteraturliste.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Innbundet
ISBN13 9788200039105
EAN 9788200039105
Språk Engelsk
Sider 183
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket