Landbruksbiologi

VK1 landbruk og naturforvaltning

av (forfatter) og Svanhild Bakke (forfatter).

Fagbokforlaget 1995 Heftet

Boka gir en grunnleggende innføring i produksjonstekniske emner. Har oppgaver og stikkordregister.

Landbruksbiologi er ei bok som både er tradisjonell og nyskapande på same tid. Ho inneheld tradisjonelt stoff om økologi og naturforvaltning og om fysiologi og systematikk. Ho har dessutan med eit kapittel om biologisk mangfald i naturen. Men forfattarane prøver også heile tida å vise korleis landbruket er avhengig av det som skjer i naturen, og korleis naturen reagerer på det som vi føretek oss i landbruksnæringane. Målet er å få klart fram at naturen er sjølve grunnlaget for landbruk og annan naturbruk, og at det er viktig å halde ved like det biologiske mangfaldet i naturen. Dei som driv landbruksnæring, skal så langt råd er, vere kjende med dei ulike naturtypane i Noreg og kjenne til dei økologiske konsekvensane av det dei gjer. Kvart kapittel i Landbruksbiologi tek til med ei kort oversikt over dei viktigaste læringsmåla, slik at før elevane tek til å lese kapitlet, veit dei kva som er viktig. I kvart kapittel er det også oppgåver. Somme av dei er reine repetisjonsoppgåver, medan andre er større arbeidsoppgåver. Somme av dei kan også høve som oppgåver til gruppearbeid eller prosjektarbeid. Landbruksbiologi er først og fremst skriven med tanke på elevar som tek vidaregåande kurs I (VKI) i landbruk og naturforvaltning. Men tanken er at ho også kan nyttast av andre naturbrukarar, slike som har eit arbeid som på ein eller annan måte er knytt til naturen, eller dei som bruker naturen på fritida Trond Soldal er undervisningsinspektør ved Voss Jordbruksskule og har hovudfag i plantefysiologi. Soldal har undervist i biologi både på allmennfagleg studieretning og på studieretning for landbruksfag og naturbruk. Svanhild Bakke er adjunkt i husdyrbruk ved Voss jordbruksskule, der ho i tillegg er avdelingsleiar for husdyrbruket. Ho er utdanna agronom frå Tveit Jordbruksskole på Nedstrand og sivilagronom frå Norges Landbrukshøgskole på Ås.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 1995