Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken presenterer ulike læringsstilteorier, og drøfter læringsstilenes rolle i tilpasset opplæring. Heftet passer for lærere, skoleledere, ansatte i PP-tjenesten, høyskole- og universitetstudenter, og andre som er nysgjerrige på læringsstiler. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
For noen skolefolk representerer læringsstilbasert opplæring svaret på kravet om tilpasset opplæring. Er det grunnlag for en slik optimisme med hensyn til læringsstiler og tilpasset opplæring? Forfatteren presenterer ulike læringsstilteorier og kartleggingsmåter. Heftet gir leseren en oversikt over læringsstilfeltet, og peker på både svakheter og styrker ved bruk av læringsstilteori i opplæringen. Heftet er nyttig for lærere, skoleledere, ansatte i PP-tjenesten, høyskole- og universitetsstudenter, og andre som er nysgjerrige på læringsstiler.
Forlag Elevsiden DA
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788292654026
EAN 9788292654026
Språk Bokmål
Sider 52
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket