Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Det er flere forhold som avgjør hvordan elever lærer og utvikler seg i skolen. Psykologiske forhold er blant de viktigste. Forfatteren går i denne boka inn på sentrale temaer innen kognitiv, emosjonell og psykomotorisk utvikling. Han trekker denne kunnskapen videre, og drøfter hvordan en kan nytte den psykologiske innsikten for å utvikle best mulige lærings- og utviklingsmiljøer for elevene. Boka henvender seg til studenter i all pedagogisk utdanning og til studenter som nytter pedagogikk som et viktig arbeidsredskap.
Omtale fra forlaget
Det er flere forhold som avgjør hvordan elever lærer og utvikler seg i skolen. Psykologiske forhold er blant de viktigste. Forfatteren går grundig inn på sentrale temaer innen kognitiv, emosjonell og psykomotorisk utvikling. Han drøfter videre hvordan den psykologiske innsikten kan brukes til å utvikle best mulige lærings- og utviklingsmiljøer for elevene.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788200032908
EAN 9788200032908
Språk Nynorsk
Sider 266
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket