Læring og utvikling

det pedagogiske oppdraget

av (forfatter).

Universitetsforlaget 1994 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Det er flere forhold som avgjør hvordan elever lærer og utvikler seg i skolen. Psykologiske forhold er blant de viktigste. Forfatteren går i denne boka inn på sentrale temaer innen kognitiv, emosjonell og psykomotorisk utvikling. Han trekker denne kunnskapen videre, og drøfter hvordan en kan nytte den psykologiske innsikten for å utvikle best mulige lærings- og utviklingsmiljøer for elevene. Boka henvender seg til studenter i all pedagogisk utdanning og til studenter som nytter pedagogikk som et viktig arbeidsredskap.

Omtale fra forlaget

Det er flere forhold som avgjør hvordan elever lærer og utvikler seg i skolen. Psykologiske forhold er blant de viktigste. Forfatteren går grundig inn på sentrale temaer innen kognitiv, emosjonell og psykomotorisk utvikling. Han drøfter videre hvordan den psykologiske innsikten kan brukes til å utvikle best mulige lærings- og utviklingsmiljøer for elevene.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1994

Format Heftet

ISBN13 9788200032908

EAN 9788200032908

Språk Nynorsk

Sider 266

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket