Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg praksisstudiene i barnevernpedagog-, sosionom- og vernepleierutdanningen. Sentralt står spørsmålet om hvordan praksisstudiene kan organiseres og gjennomføres for at studentene skal kunne tilegne seg de handlingskompetanser som deres framtidige yrkespraksis vil kreve. Her presenteres en konkret arbeidsmodell med tilhørende verktøy for læringsfremmende samspill mellom utdanningsinstitusjonen og praksisfelt, samt den teoretiske tenkningen bak modellen. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Læring i fellesskap tar for seg praksisstudiene i barnevernpedagog-, sosionom- og vernepleierutdanningen. Ett sentralt spørsmål er hvordan praksisstudiene kan organiseres og gjennomføres for at studentene bedre skal kunne tilegne segde handlingskompetanser som deres framtidige yrkespraksis vil kreve.Boken presenterer både en konkret arbeidsmodell med tilhørende verktøy for læringsfremmende samspill mellom utdanningsinstitusjonen og praksisfelt, og den teoretiske tenkningen bak modellen.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788205329751
EAN 9788205329751
Språk Bokmål
Sider 196
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket