Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken viser at det gjennom skoggruppemetoden er mulig for alle barn, uansett modnings- og utviklingsnivå, å lære å mestre nye utfordringer. Gjennom bruk av metoden viser forfatterne hvordan aktivitet, motivasjon og positivt samspill styrker barnas mestringsfølelse og dermed støtter barnas læring og utvikling på alle områder. Boken er aktuell for studenter, personalet i barnehager, lærere, spesialpedagoger, SFO-ansatte og alle som arbeider med minoritetsspråklige barn. Dette er en revidert og utvidet utgave av Jeg vil mestre! (1996). Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken viser at det gjennom skoggruppemetoden er mulig for alle barn, uansett modnings- og utviklingsnivå, å lære å mestre nye utfordringer. Gjennom bruk av metoden viser forfatterne hvordan aktivitet, motivasjon og positivt samspill styrker barnas mestringsfølelse og dermed støtter barnas læring og utvikling på alle områder. Boken er aktuell for studenter, personalet i barnehager, lærere, spesialpedagoger, SFO-ansatte og alle som arbeider med minoritetsspråklige barn. Dette er en revidert og utvidet utgave av Jeg vil mestre! (1996). Med litteraturliste.
Forlag Sebu forl.
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788291529318
EAN 9788291529318
Språk Bokmål
Sider 192
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket