Lær gresk

nybegynnere

Euro Talk Interactive 2014 CD-rom

Takket være gode læringsresultater er Talk Now! på cd-rom verdens mest solgte språkkurs for begynnere. Serien benyttes av mer enn 15 millioner mennesker verden over. Basert på pedagogiske og morsomme metoder lærer du viktige greske ord og uttrykk og får hjelp til å huske dem. Resultatene kommer raskt.
Kurset har spesialfunksjoner som: - Opptak og avspilling av tale, sammenlikn egne opptak med profesjonelle instruktørers. - Fire quiz-nivåer: Test hva du har lært, oppnå poeng og overvåk din egen fremgang. - Intelligent programvare, som husker gale svar og hjelper deg med forbedringspunkter. - Norsk er innebygd hjelpespråk, men du kan å få instruksjoner på over 100 andre språk! - Bredt utvalg ord og uttrykk innen temaer som hotell- og restaurantbesøk, fritid, reise m.m.
Systemkrav: - Windows 2000/ME/XP/Vista - Mac OS X 10.3.9 eller nyere - iTunes 6 eller nyere nødvendig for MP3-/iPod-funksjon - 1024 x 768 skjermoppløsning, 4 x CD-ROM eller DVD-ROM-stasjon, QuickTime 7 eller nyere.

Forlag Euro Talk Interactive

Utgivelsesår 2014