Kvinnenes nytelsesbibel

av (forfatter), Anna Harvard (illustratør) og Trine Farstad (oversetter).

Silke 2009 Innbundet

Dette er en håndbok om kvinnekroppens uendelige muligheter for nytelse. Den henvender seg til kvinner som vil øke sin kapasitet for tilfredsstillelse, og til par som ønsker tips om hvordan man holder liv i den erotiske kjærligheten. Her får du blant annet tips om hvordan kvinnen kan lære å kjenne sin kropp bedre, og hvordan kvinnens partner kan hjelpe til med å forsterke nytelsen. Boken er rett på sak, enkel og direkte.

Lær deg å nyte mer og få flere og sterkere orgasmer - med hjelp fra Sveriges mest kjente erotikkpedagog! "Sex er den sterkeste lykkeopplevelsen livet gir deg," sier Ylva Franzén. Denne boken er en klassiker i sin sjanger og en hyllest til kvinnekroppens evne til nytelse. Det er en viktig bok for deg som kvinne og en inspirasjonskilde for alle par som ønsker å ta kjærlighetslivet til himmelske høyder. Med Kvinnenes Nytelsesbibel kan du: * oppdage alle kvinnekroppens hemmeligheter og herligheter * få praktiske tips om hvordan kvinner kan heve sin nytelse * øke forutsetningene for et rikere liv både seksuelt og generelt * gi mannen din en lærebok om kvinnen i hans liv * lese om seksualitetens historie i vår egen og andre kulturer * unne deg en original, inspirerende og morsom bok skrevet med stor innlevelse og personlighet

Forlag Silke

Utgivelsesår 2009