Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken handler om hvordan skolen kan bli bedre til å gjennomføre tilpasset opplæring ved å støtte den enkelte elevens læring. Den tar utgangspunkt i prinsippet om at alle barn har krav på tilpasset opplæring, og belyser samspillet mellom nasjonale læreplaner og individuelle forutsetninger som grunnlag for kvalitetsutvikling. Andre temaer som belyses er organisasjonsteori i skoleutvikling, praksisnær etter- og videreutdanning, samt bevisstgjøring av læreres kunnskap. Med litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788215015828
EAN 9788215015828
Språk Bokmål
Sider 201
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket