Omtale fra forlaget
Med utgangspunkt i norsk og internasjonal forskning drøfter Terje Ogden skolens muligheter, men også begrensninger til å fremme elevenes læring og utvikling gjennom skolemiljø, læreplan og pedagogisk praksis. Ogden mener at skolen har et stort uutnyttet potensiale. Selv om mye av utviklingsarbeidet har gitt beskjedne resultater, ser han optimistisk på mulighetene til positiv utvikling i skolen.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2004
Format Innbundet
ISBN13 9788205329195
EAN 9788205329195
Språk Bokmål
Sider 232
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket