Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka behandler grunnlaget for kvalitetsstyringssystemer og nødvendigheten av å basere arbeidet med disse på riktige holdninger, kundekontakt, spesifikasjoner og forbedringer, uansett bransje eller bedriftsstørrelse. Dessuten behandler den de viktigste virkemidlene for gjennomføring av kvalitetssikring og kvalitetsstyringssystemer. Boka tar også for seg forholdet mellom internkontrollsystem, kvalitetsstyringssystem og kvalitetsledelsessystem. For faget kvalitetssikring og kvalitetsledelse ved ingeniørhøgskolene og andre tilsvarende høgskoler. Med stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka behandler grunnlaget for kvalitetsstyringssystemer og nødvendigheten av å basere arbeidet med disse på riktige holdninger, kundekontakt, spesifikasjoner og forbedringer, uansett bransje eller bedriftsstørrelse. Dessuten behandler den de viktigste virkemidlene for gjennomføring av kvalitetssikring og kvalitetsstyringssystemer. Boka tar også for seg forholdet mellom internkontrollsystem, kvalitetsstyringssystem og kvalitetsledelsessystem. For faget kvalitetssikring og kvalitetsledelse ved ingeniørhøgskolene og andre tilsvarende høgskoler. Med stikkordregister.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788276740141
EAN 9788276740141
Språk Bokmål
Sider 221
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket