Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i kvalitetssikring for medarbeidere i bedrifter som har som oppgave å bygge opp eller vedlikeholde et kvalitetssystem. Den gjennomgår blant annet de organisasjonsstrukturer som er nødvendige å sette seg inn i for å møte ISO 9000-seriens krav til dokumentasjon av bedriftens kvalitetssystemer. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
KVALITETSSIKRING
Eit ledd i verdiskapninga!
"Kvalitet oppdager du først når den ikke er der! Det er de trivielle, små detaljene som skiller det akseptable fra det utmerkede. Feil oppstår overalt . men noen har systemer og holdninger som forebygger, eller sørger for at de blir oppdaget i tide" (Norsk Forening for Kvalitet.)
Kvalitetssikring . eit ledd i verdiskapinga! Gir ei innføring i kvalitetssikring for dei medarbeidarane i små og mellomstore bedrifter som skal byggje opp og halde ved like eit kvalitetssystem. Boka gir kunnskap om samanhengen mellom kvalitet, konkurranseevne og lønnsemd og kva som ligg i omgrepet total kvalitetsleiing (TKL).
Kvalitetssikring . eit ledd i verdiskapinga! Gjennomgår mellom anna organisasjonsstrukturar, ansvarsfordeling, prosedyrar og anna som ein må setje seg inn i og meistre for å kunne møte krava til kvalitetssystem i ISO-standarden til ein organisasjon. Boka har mange praktiske døme.
Forlag NKI-forl.
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788256250417
EAN 9788256250417
Språk Nynorsk
Sider 176
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket