Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne bokens forfatter er overbevist om at for å oppnå varig suksess og lønnsomhet for bedriften, er det helt avgjørende å skape troverdighet og en tydelig profil. Dårlige sjefer begår ofte den feilen at deres handlinger ikke samsvarer med det de sier. Den tillits- og motivasjonskrisen som oppstår, fører til dårlige resultater på alle felter, noe som kan bli skjebnesvangert for bedriften. På den annen side oppnår kvalitetslederen høy troverdighet og tillit fra alle sine ansatte ved å sørge for samsvar mellom ord og handlinger.
Omtale fra forlaget
Denne bokens forfatter er overbevist om at for å oppnå varig suksess og lønnsomhet for bedriften, er det helt avgjørende å skape troverdighet og en tydelig profil. Dårlige sjefer begår ofte den feilen at deres handlinger ikke samsvarer med det de sier. Den tillits- og motivasjonskrisen som oppstår, fører til dårlige resultater på alle felter, noe som kan bli skjebnesvangert for bedriften. På den annen side oppnår kvalitetslederen høy troverdighet og tillit fra alle sine ansatte ved å sørge for samsvar mellom ord og handlinger.
Forlag Hjemmets bokforl.
Utgivelsesår 1992
Format Innbundet
ISBN13 9788259010612
EAN 9788259010612
Språk Bokmål
Sider 319
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket