Omtale fra forlaget
God kvalitetsledelse innebærer å jobbe systematisk med kvalitet i alle faser og aspekter av et prosjekt. I denne prosessen er det viktig at kundens krav og forventninger til kvalitet er tydelige, og at det er et balansert forhold mellom kvaliteten og nytteverdien av produktet eller tjenesten som leveres. Dette perspektivet har tilsynelatende fått mindre oppmerksomhet enn styring og kontroll av timer og fremdrift, men er like grunnleggende og avgjørende for et vellykket prosjekt. Denne boka tar for seg ulike prinsipper for kvalitetsarbeid i prosjekter, og sentrale tema er produkt-/tjenestekvalitet, leveransekvalitet, gjennomføringskvalitet, kvalitet i prosessene og kvalitet på effekter.
Forlag Akademika
Utgivelsesår 2013
Format Heftet
ISBN13 9788232100859
EAN 9788232100859
Språk Bokmål
Sider 274
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket