Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Skolen har mange roller og oppgaver og er en kompleks samfunnsinstitusjon, derfor er det vanskelig å vite hvordan kvaliteten kan forbedres. Første del i denne boken handler om kvalitetstenkning og dens nedslag i norsk skole. Her får vi en innføring i hvor sammensatte kvalitetsutfordringene er. Bokens andre del handler om ulike aktører i kvalitetsarbeidet. Blant bokens bidragsytere er Halvor Bjørnsrud, Dag Olav Espeland, Perder Haug, Kirsten Hindberg og Gunn Imsen.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788202286217
EAN 9788202286217
Språk Bokmål
Sider 218
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket