Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Kvalitet er alles ansvar viser hvordan det amerikanske forsikringsselskapet Paul Revere innførte en kvalitetsprosess som involverte alle ansatte i bedriften. Boken beskriver den praktiske gjennomføringen av denne kvalitetsforbedringsprosessen: dannelsen av arbeidsgrupper, opplæring av ledere, programmet om anerkjennelse, ros og belønning, teknikker for å få full oppslutning fra hele ledelsen, sikring av samarbeidet fra alle ansatte osv. Alt er beskrevet nøyaktig i minste detalj. Praktiske eksempler vil gjøre bedriften i stand til å forme konkrete tiltak for egne behov.
Omtale fra forlaget
Kvalitet er alles ansvar viser hvordan det amerikanske forsikringsselskapet Paul Revere innførte en kvalitetsprosess som involverte alle ansatte i bedriften. Boken beskriver den praktiske gjennomføringen av denne kvalitetsforbedringsprosessen: dannelsen av arbeidsgrupper, opplæring av ledere, programmet om anerkjennelse, ros og belønning, teknikker for å få full oppslutning fra hele ledelsen, sikring av samarbeidet fra alle ansatte osv. Alt er beskrevet nøyaktig i minste detalj. Praktiske eksempler vil gjøre bedriften i stand til å forme konkrete tiltak for egne behov.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1991
Format Innbundet
ISBN13 9788273460660
EAN 9788273460660
Språk Bokmål
Sider 229
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket