Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag

av (forfatter) og Tor Grenness (forfatter).

Universitetsforlaget 2008 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka dekker de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Den er i første rekke skrevet for studenter som enten tar kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men på grunn av utstrakt bruk av praktiske eksempler, kan boka også være interessant for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788215010007

EAN 9788215010007

Språk Bokmål

Sider 189

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket