Omtale fra forlaget
Kvalitative metoder spiller en stadig viktigere rolle innenfor markeds- og organisasjonsforskningen. Samtidig har det til nå vært mangel på norsk litteratur som tar for seg den kvalitative delen av det som på engelsk omtales som «Business Research Methods». Denne boken dekker alle de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Boken er i første rekke skrevet for studenter som enten tar et kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men mye takket være forfatternes utstrakte bruk av praktisk eksempler, vil boken også være et funn for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788215010007
EAN 9788215010007
Språk Bokmål
Sider 189
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket