Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka dekker de viktige praktiske og teoretiske aspekter ved kvalitative metoder innenfor markeds- og organisasjonsfag. Den er i første rekke skrevet for studenter som enten tar kurs i kvalitative metoder eller arbeider med en oppgave der de anvender en kvalitativ tilnærming. Men på grunn av utstrakt bruk av praktiske eksempler, kan boka også være interessant for alle som skal gjennomføre praktisk utredningsarbeid. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788215010007
EAN 9788215010007
Språk Bokmål
Sider 189
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket