Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er en håndbok for studenter, selgere og ledere. Sentrale temaer er bl.a hvordan lære å selge under skiftende markeder, sammenheng mellom salg og markedsføring, utnyttelse av IT og teleteknologi og planlegging, styring og kontroll. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken Kunsten å selge er en praktisk håndbok som går rett på sak. Den tar bl.a. opp:
Lære å selge under stadig skiftende markeder
Praktiske råd til trening og videreutvikling
Vise sammenheng mellom salg og markedsføring
Praktisk utnyttelse av IT og teleteknologi
Planlegging, styring og kontroll
Relasjonsbygging og partnersalg
E-handel . nye muligheter
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788202198343
EAN 9788202198343
Språk Bokmål
Sider 448
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket