Omtale fra forlaget
Dette er fjerde utgaven av Kunsten å selge (2009), som har utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging. Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for studenter, selgere og ledere.
En rekke undersøkelser viser at salg og relasjonsbygging vurderes som den viktigste og mest kritiske forretningsprosess i flertallet av bedriftene. Denne boken gir deg grunnleggende kunnskaper for å mestre denne prosessen.
Det har dessverre skjedd en korrekturfeil, slik at kapittel 20 følger etter kapittel 18. Det mangler imidlertid ikke noe kapittel i boken, det er kun snakk om en nummereringsfeil. Vi beklager dette.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788202306854
EAN 9788202306854
Språk Bokmål
Sider 363
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket