Kunsten å lykkes

bedriftsetablering for kvinner

Aspectus media 2006 Heftet

Forfatteren viser hvordan du kan finne ut hvem du er, og slik både få kontroll over ditt eget liv og skape din egen, meningsfylte arbeidsplass. Boka tar for seg bedriftsetablering, markedsføring, salg, økonomi og nettverksbygging. Den gir et innblikk i hvordan kvinner skaper virksomhet, samtidig som den gir råd om hvordan du kan bli en vellykket gründer.

Brev Adressat Omsider foreligger en bok som tar for seg entreprenørskap for kvinner. Vi vet i dag at kvinner både motiveres og fokuserer annerledes enn menn når de skaper en virksomhet. Det har forfatter Elisabeth Gullner tatt høyde for og skrevet en etablererhåndbok for kvinner. Hun ønsker med denne boken å vise kvinner hvordan de bedre kan ta kontroll over eget liv og skape seg sin egen, meningsfylte arbeidsplass. Vi har gleden av å sende deg et eksemplar vedlagt som vi håper du vil ha glede og nytte av. Nedenfor finner du informasjon om våre salgsbetingelser dersom du skulle ønsker å kjøpe et antall bøker til din organisasjon. "Det du liker å gjøre er det du skal gjøre." Med Kunsten å lykkes tar forfatteren leseren gjennom prosessen med å finne ut hva slags gründer man er. Hun tar for seg de typiske gründeregenskapene og viser eksempler fra kvinnelige gründere som har lykkes. Områder som markedsføring, salg, økonomi og nettverksbygging belyses og hun gir tips om hvordan kvinner kan trene seg i å tenke større og skape en vekstbedrift. Boken presenterer lykkeformelen for hvordan den enkelte kan bli en vellykket gründer og motiveres til å gjøre de nødvendige endringene i sitt liv. "Kunsten å lykkes" kan leses både som en lærebok med øvelser, og en motivasjonsbok for dem som tenger ny energi til å komme videre. Elisabeth Gullner (1955) er selv gründer og daglig ledere av Damene. Ved siden av å drive gründerportalen Damebedrift.no, holder hun etablererkurs, er konsulent/rådgiver og en aktiv skribent. Med bakgrunn som filolog og mange års erfaring som webredaktør fra både statlige og private selskaper startet hun sin første bedrift i 2001. Hun er involvert i flere prosjekter og virksomheter som har som mål å øke andelen kvinner som starter egen virksomhet. Med vennlig hilsen Mona Hellund Direktør

Forlag Aspectus media

Utgivelsesår 2006