Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Synet på kva kunnskap er, kva som er viktig kunnskap, korleis vi finn kunnskap osv., har endra seg markert gjennom tidene. Denne boka ser historisk på spørsmålet om det har vore nokon samanheng mellom tidas kunnskapssyn og den retoriske og praktiske pedagogikken, og går inn på ulike tolkningar.
Omtale fra forlaget
Synet på kva kunnskap er, kva som er viktig kunnskap, korleis vi finn kunnskap osv., har endra seg markert gjennom tidene. Denne boka ser historisk på spørsmålet om det har vore nokon samanheng mellom tidas kunnskapssyn og den retoriske og praktiske pedagogikken, og går inn på ulike tolkningar.
Forlag Tapir
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788251911276
EAN 9788251911276
Språk Nynorsk
Sider 204
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket