Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Bokens teoretiske del beskriver hva som kjennetegner en servicemedarbeider, og gir innføring i psykologi, kommunikasjon, moral og etikk. Den praktiske delen forklarer hvordan man med teorien som ballast, skal opptre i samhanling med kunden. For alle som utdanner seg eller arbeider i et serviceyrke innen hotell, restaurant, reiseliv eller yrker med stor kundekontakt.
Omtale fra forlaget
Bokens teoretiske del beskriver hva som kjennetegner en servicemedarbeider, og gir innføring i psykologi, kommunikasjon, moral og etikk. Den praktiske delen forklarer hvordan man med teorien som ballast, skal opptre i samhanling med kunden. For alle som utdanner seg eller arbeider i et serviceyrke innen hotell, restaurant, reiseliv eller yrker med stor kundekontakt.
Forlag Fono forl.
Utgivelsesår 1997
Format Kassett
ISBN13 9788278440216
EAN 9788278440216
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket