Kundestyrt service

sal, service og gjestebehandling

av (forfatter) og Rune Sævik (forfatter).

Vett & viten 1996 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Bokens teoretiske del beskriver hva som kjennetegner en servicemedarbeider, og gir innføring i psykologi, kommunikasjon, moral og etikk. Den praktiske delen forklarer hvordan man med teorien som ballast, skal opptre i samhanling med kunden. For alle som utdanner seg eller arbeider i et serviceyrke innen hotell, restaurant, reiseliv eller yrker med stor kundekontakt.

Omtale fra forlaget

Bokens teoretiske del beskriver hva som kjennetegner en servicemedarbeider, og gir innføring i psykologi, kommunikasjon, moral og etikk. Den praktiske delen forklarer hvordan man med teorien som ballast, skal opptre i samhanling med kunden. For alle som utdanner seg eller arbeider i et serviceyrke innen hotell, restaurant, reiseliv eller yrker med stor kundekontakt.

Bokdetaljer

Forlag Vett & viten

Utgivelsesår 1996

Format Innbundet

ISBN13 9788241202148

EAN 9788241202148

Språk Nynorsk

Sider 159

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket