Kunderelasjoner

markedsføringens økonomiske ansvar

av (forfatter).

Universitetsforlaget 2006 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Bedriftens kundebase må betraktes som et reservoar for fremtidig kontantstrømmer som skal forvaltes. Ved å lese denne boken vil du ikke bare øke din forståelse for hvordan du skal forvalte kundebasen, du vil også bli introdusert for metoder som vil hjelpe deg å måle avkastningen på bedriftens markedsføringsarbeid. På den måten vil markedsføringsavdelingen kunne innta en ny rolle som ansvarlig for bedriftens inntekter. Boken består av tre deler: Del I: Markedsførings nye mandat Del II: Hvordan forstå kunderelasjoner bedre Del III: Hvordan styre kundebasens verdi Boken henvender seg til studenter på høyskole- og universitetsnivå, som ønsker en dypere forståelse av markedsføringens nye mandat, og hvordan funksjonen kan gjøres økonomisk ansvarlig. Boken vil kunne fungere som selvstendig eller supplerende litteratur innen områder som for eksempel introduksjon til markedsføring, merkevareledelse, strategisk markedsføring, relasjonsmarkedsføring, markedsføring av tjenester eller markedsorient ledelse.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2006

Format Heftet

ISBN13 9788215008233

EAN 9788215008233

Språk Bokmål

Sider 194

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket