Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken beskriver med et teoretisk utgangspunkt, hvordan bedriftene skal øke tilfredshet og lojalitet blant eksisterende kunder. Den identifiserer, diskuterer og eksemplifiserer fire relasjonskanaler: leveranse-, reklame-, dialog- og konflikthåndteringskanalen. På bakgrunn av intervju med åtte norske bedrifter, utvikler den begreper og rammeverk for situasjoner som oppstår når markedsføring til eksisterende kunder blir viktigere enn nye kunder. For ledere og studenter. Med stikkordregister og navneregister.
Omtale fra forlaget
Boken beskriver med et teoretisk utgangspunkt, hvordan bedriftene skal øke tilfredshet og lojalitet blant eksisterende kunder. Den identifiserer, diskuterer og eksemplifiserer fire relasjonskanaler: leveranse-, reklame-, dialog- og konflikthåndteringskanalen. På bakgrunn av intervju med åtte norske bedrifter, utvikler den begreper og rammeverk for situasjoner som oppstår når markedsføring til eksisterende kunder blir viktigere enn nye kunder. For ledere og studenter. Med stikkordregister og navneregister.
Forlag Ad Notam Gyldendal
Utgivelsesår 1996
Format Innbundet
ISBN13 9788241704727
EAN 9788241704727
Språk Bokmål
Sider 304
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket