Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren er medeier og konsernsjef i Beitostølen Resort. I denne boken forteller han om bedriftens historie fra starten og frem til i dag, og om hvordan de har kommet frem til et vellykket forretningskonsept ved å hele tiden ha service og kunden i fokus. I boken gir han eksempler på bedriftens erfaringer med god og mindre god markedsføring, og hvordan de har brukt lærdommen til videre utvikling av bedriften.
Omtale fra forlaget
En lettlest bok med praktiske eksempler, som gir inspirasjon til deg som leser. Boken inneholder også enkle tips du kan bruke allerede fra i dag. "Boka var moro og engasjerende å lese. Den gir et innblikk i en imponerende historie om hvordan Beitostølen er blitt et reisemål som Norge kan være stolt av. Det er lett å forstå at forfatteren brenner for det han holder på med. Framfor alt er boken proppfull av praktiske tips til enhver som vil forbedre sin bedrift, og den levner ingen tvil - kunden er sjefen! Les boken, og jeg er sikker på at du får inspirasjon til å forbedre deg selv og din bedrift." Reidar Fuglestad, styreleder Kristiansand Dyrepark AS. "Som kunde av Beitostølen, opplever jeg at boken får frem bredden i servicetankegangen som virkelig etterleves." Lise Westly, administrerende direktør Volvat Medisinske Senter AS. "Beitostølen er en suksess i norsk reiseliv. Mange i fjellbygda har bidratt til den. Men boken til Atle Hovi demonstrerer på en spennende og overbevisende måte hva som er den viktigste grunnen: De har forstått hva en KUNDE er på Beitostølen." Arvid Flagestad, Ph. D. Associate professor Handelshøyskolen BI. Hvorfor bør du lese denne boken? Det finnes mange fagbøker, men veldig få om praktisk service. Store firmaer i utlandet har laget slike bøker før. Beitostølen Resort er en liten bedrift, som det finnes mange av i Norge, og boken er lagt opp slik at du på en enkel måte kan sammenligne deg med Beitostølen Resort. Om forfatteren: Atle Hovi er medeier og konserndirektør i Beitostølen Resort. Han har utdannelse innen Hotel, Restaurant & Tourism Management fra University of Denver. Atle er styremedlem i NHO Innlandet i tillegg til lokale styreverv. Han er foredragsholder for næringslivet, og skriver fast i spalten "Syn og Sak" i lokalavisen Valdres. Han har skrevet innlegg i både Dagens Næringsliv, Økonomisk Rapport, Nationen og andre fagblader, og ble kåret til "Månedens artikkel" i bladet Kampanje.
Forlag Kolofon
Utgivelsesår 2008
Format Innbundet
ISBN13 9788230004357
EAN 9788230004357
Omtalt sted Oppland
Språk Bokmål
Sider 142
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket