Kun for dine øyne

av (forfatter) og Ina Bakke Kickstat (oversetter).

Gursli Berg 2014 Innbundet

En kjærlighet som kan bli knust. Og kampen for at den skal seire.
"Er du virkelig?" hvisket han og strøk meg hengivent oppover kinnet med baksiden av fingrene. "For jeg kommer til å begjære deg for alltid."
Brynne og Ethan har sverget på at ingenting skal skille dem fra hverandre, men fortidens demoner truer med å ødelegge det lidenskapelige båndet som knytter dem sammen. Samtidig lurer Brynnes forfølger fortsatt i skyggene og legger onde planer midt i alt kaoset rundt London-OL i 2012. Brynne og Ethan risikerer å miste alt etter som innsatsen høynes. Må de gi etter for omstendigheter som ligger utenfor deres kontroll, eller vil de kjempe imot med alt de har for å redde hverandre og vinne muligheten for et liv sammen?

Det blir sagt at Raine Millers kjærlighetsromaner er så dristige at de kan få Barbara Cartland til å snu seg i graven. Blackstone-affæren består av de fire titlene "Naken", "Alt eller ingenting", "Kun for dine øyne" og "Sjeldne og dyrbare ting". De to første titlene ble høsten 2012 løftet fram til kommersiell suksess via sosiale medier og bloggere. Da bok 3 ble utgitt som e-bok i mai 2013, gikk den som de to forrige, rett inn på Amazon, USA Today og New York Times bestselgerlister. Blackstone-affæren er en fortelling om kjærlighet, lidenskap og besettelse. Du vil garantert bli hektet.

Forlag Gursli Berg

Utgivelsesår 2014