Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka forklarer sammenhengen mellom den internasjonale markedsføringen og kultursystemet, slik den arter seg i forskjellige markedskulturer, og hvordan denne kan forstås. Med noter.
Omtale fra forlaget
Boka forklarer sammenhengen mellom den internasjonale markedsføringen og kultursystemet, slik den arter seg i forskjellige markedskulturer, og hvordan denne kan forstås. Med noter.
Forlag Samfundslitteratur
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788759304150
EAN 9788759304150
Språk Dansk
Sider 224
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket