Omtale fra forlaget
Vg1 Salg, service og reiseliv er tilpasset fagfornyelsen. Verket består av tre bøker, én til hvert av programfagene: Forretningsdrift tar for seg ulike ledd i det å drive forretning, fra kjennskap til lovverket, organisering, prissetting og økonomi og HMS til risikovurdering og beredskapsplanlegging. Markedsføring og innovasjon tar for seg ulike ledd i det å selge et produkt eller tjeneste, fra kunnskap om kunder, lovverk, virkemidler og markedsplan til selve salgsprosessen. Kultur og samhandling tar for seg ulike ledd i samhandlingen mellom reise- og servicemedarbeidere og kundene, fra etiske dilemmaer, kulturforskjeller og relasjonsbygging til håndtering av klager og konflikter. Bøkene bygger på lesestrategiene elevene lærer i grunnskolen. Ingresser og bildetekster gir et godt overblikk over stoffet, og kontrollspørsmål oppmuntrer til å arbeide med teksten. I tillegg er fagteksten supplert med hundre fortellinger om virkelige yrkessituasjoner. Verket har følgende digitale ressurser: D-bok/Brettbok Begrepsdatabase med bilder Lærerressurs med metodiske tips, feltoppgaver og andre forslag til aktiviserende pedagogikk
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2020
Format Innbundet
ISBN13 9788211036896
EAN 9788211036896
Språk Bokmål
Sider 151
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket