Kristus i deg

hvorfor Gud stoler mer på deg enn du stoler på deg selv

av (forfatter) og Laila Dahl Karlsen (oversetter).

Logos forl. 2015 Heftet

Det skjer et verk akkurat nå der Gud utbrer seg på denne jorden. Hans verk bugner av håp og store forventninger om gode ting.
Vi bærer alle på en lengsel etter sannhet og en dypere mening med livet. Gjennom århundrene har menneskehetens søken etter svar ført oss til alle
verdenshjørner og til å prøve å lodde dybdene i menneskesinnet - i håp om å stille vår sjels lengsel.
Det vi ikke innser, er at den største sannheten er åpenbart i universets største mysterium:
Kristus lever i deg! Det er ikke meningen at du skal leve et liv som bare handler om å komme seg gjennom dagene, eller som er fylt av skam og frykt. Den ultimate prisen ble
betalt for det ultimate templet - deg - ikke bare for å gi deg en billett til Himmelen, men også for at du kan få være til velsignelse her og nå.

I denne revolusjonerende boken hjelper Eric Johnson deg til å forstå at den store, allvitende, kjærlige universets Gud stoler på deg.Og når du blir mer og mer lik Ham og
lar Ham definere din tanke om hvem du er, vil du se at du får et engasjert, kraftfullt og målrettet liv.
Oppdag hvem du virkelig er. Stol på Den Gud som istandsetter deg, og vær med på å forandre verden!

Forlag Logos forl.

Utgivelsesår 2015