Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en grunnleggende forståelse av moderne markedsføring og gir innsikt i de nye utfordringene som dukker opp i kjølvannet av hyperkonkurranse, globalisering og internett. Den tar for seg databasemarkedsføring, relasjonsmarkedsføring, high-techmarkedsføring, global markedsføring og markedsføring over internett. Har register over selskaper og merkenavn og emneregister.
Omtale fra forlaget
Philip Kotler.s name is synonumous with marketing. His books have sold more than 3 million copies in 20 languages and are read as the marketing gospel in 58 countries. His best-selling Marketing management was named by the Financial Times as one of the 50 best business books ever written. Now Kotler on marketing offers his long-awaited, essential guide to marketing for managers and studens alike, freshly written and based on his phenomenally successfull worldwide lectures.
Forlag Free Press
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9780684860473
EAN 9780684860473
Språk Engelsk
Sider 255
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket