Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er basert på alle de spørsmål Kotler har mottatt fra kunder, studenter, forretningsmenn og journalister om markedsføring opp igjennom årene. Boken er i et spørsmål-og-svar-format, der spørsmålene er inndelt i hovedkategoriene markeder og markedsføring, markedsstrategi, markedsføringsverktøy, markedsplanlegging, markedsføringsorganisasjonen, markedsføringskontroll, bruksområder for markedsføring og markedsføring i eliteklassen.
Omtale fra forlaget
Boken er basert på alle de spørsmål Kotler har mottatt fra kunder, studenter, forretningsmenn og journalister om markedsføring opp igjennom årene. Boken er i et spørsmål-og-svar-format, der spørsmålene er inndelt i hovedkategoriene markeder og markedsføring, markedsstrategi, markedsføringsverktøy, markedsplanlegging, markedsføringsorganisasjonen, markedsføringskontroll, bruksområder for markedsføring og markedsføring i eliteklassen.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2006
Format Innbundet
ISBN13 9788271460334
EAN 9788271460334
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket