Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er skrevet for faget kostnads- og inntekstsanalyse på markedsføringslinja VK II, men dekker også pensum på grunnkurs og fagkurs i markedsføring med unntak av statistikkdelen. oversiktlig og lettfattlig. Sist i kapitlene er symboler og formler gjentatt, og boka inneholder mange variert oppgaver med ulik vanskegrad. Bak i boka er en oversikt over definisjoner av viktige begrep.
Omtale fra forlaget
Boka er skrevet for faget kostnads- og inntekstsanalyse på markedsføringslinja VK II, men dekker også pensum på grunnkurs og fagkurs i markedsføring med unntak av statistikkdelen. oversiktlig og lettfattlig. Sist i kapitlene er symboler og formler gjentatt, og boka inneholder mange variert oppgaver med ulik vanskegrad. Bak i boka er en oversikt over definisjoner av viktige begrep.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788200034537
EAN 9788200034537
Språk Nynorsk
Sider 328
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket